:)

I have faced it, jag har inte tid med bloooggen. Så om ni vill fortsätta läsa lär ni behöva stå ut med dålig uppdatering, Fast hoppet finns ju inför sommaren, då borde jag ha mer tid :) idag har jag sooolat, baadagt i poolen,  pluuuggat, och speeelat sims, hehe. Jag är en livsnjutare.

Gårdagen var uunderbar, först promenad i sommarregn, sen uppe sent i sommarsol. La mig helt nedfrusen vid 2-tiden. Fan vad jag älskar gräsdoft.



Jag läste allt igen, hela våran historia, en fruktansvärt overbal historia. Allt jag har att säga, är att det helt är mitt fel, jag har bara mig själv att skylla. Det trodde jag aldrig, inte att det skulle ta så lång tid att kunna se det från dina ögon och inse... vilken jävla idiot jag varit. Inte på grund av mina handlingar, utan mitt undermedvetna uppförande....
faan vad jag älskar gräsdoft

Kommentarer
Postat av: linni-r

Jag ska försöka darling! haha det fattar inte jag heller faktiskt, det är ju fantastisk:P

2009-05-25 @ 22:30:56
URL: http://linnirows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0