Gräsklippning!

Igår var bäästa dagen på länge! Efter skolan fikade jag o bowlade med Emma, söt är vad hon är! Sen så gick jag o käkade ceasarsallad med papi, han är förjävla söt han med. Sen åkte jag hem, ensam hemma, så vid nio så cyklade jag o hämtade Vilma, hennes besök är alltid lika uppskattade. Jag kan inte klaga på något hos henne, hon är bara bäst, överlägset bäst. Vi pratade, nu är jag förjäkla sugen på att dra med henne på nya äventyr i höst, skulle vara underbart, lämna allt, börja om, tillsammans med världens bästa. Men jag får se.

Idag har jag klippt gräsmattor :) hehe, riktigt kul faktiskt. Underbat väder, gräsdoft, sjukt bra musik i öronen, och sooool, kan inte bli bättre. Snart är det nog mat, sen har kusinerna hälsat på hos farmor, kanske drar över dit :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0