Hej hopp gummi snopp

T i o  s a k e r  o m  d i t t  l i v

1. Har du nånsin varit kär? -
Ja.

2. Tror du på kärlek? - Jag antar det

3. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? - Ja.

4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - Inte på ett konkret sätt, men kanske på ett märkligt abstrakt sätt, ja.

5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? - Det tror jag verkligen inte, men vad vet jag, andra kanske också får sina hjärtan krossade på det där abstrakta viset.,

6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? - Nej.

7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom? - Jag vet inte om det var kärlek, men ja.

8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? - Inte rädd för själva förhållandet, mer för att visa någon min värld, och rädslan för att han ska bli besviken.

9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? - han var hemlig till en början..

10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Nej det gör jag inte, absolut inte kärlek: Men attraktion, och liksom en "så pass lång blick att man typ vet att man kommer träffas igen".


T i o s a k e r ;

D e t  d ä r  e l l e r  d e t  h ä r

1. Kärlek eller pengar? -
Kärlek 

2. Vin eller öl? -  Vin till middagen, öl till festen

3. Dag eller natt? - Jag är en nattmänniska, men trivs ändå bäst på kvällen, typ innan solnedgången.

4. One night stand eller förhållande? - Förhållande?

5. Tv eller internet? - TV

6. Pepsi eller cola? - Pepsi

7. Vild fest eller romantisk hemmakväll ? - En oromantisk hemmakväll med riktigt bra vänner och många skratt.

8. Färgfoto eller svartvita? - Färg

9. Telefonkontakt eller face to face? - Face to face egentligen, men eftersom jag är en mycket feg och lite halvt osocial fungerar telefon bättre

10. Bilddagboken eller myspace? - Har aldrig testat myspace :o


T i o "H a r  d u  n å n s i n"

1. Har du nånsin blivet upptäckt när du smitit ut? -
Nepp, inte för att jag direkt "smitit ut" men.

2. Har du nånsin viljat ta livet av dig? - Tanken har kommit, men det är mest sånna här "tyck synd om mig tankar", typ "tänk vad alla skulle ångra sig om jag gick o dränkte mig"

3. Har du nånsin gjort något du ångrar? - Det är klart.

4. Har du hoppat bungy jump? - nej

5. Har du nånsin varit med om en olycka? - ja?

6. Har du nånsin ätit en hel tårta? - Nej

7. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? - Näej, det tror jag faktiskt inte. jag är inte den typen som blir arg på det sättet.

8. Har du nånsin gått på bio ensam? - hahahha, ja faktiskt :D

9. Har du nånsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt? - Gillat, jag vet inte, vissa är så svåra att läsa av.

10. Har du nånsin tyckt att världen suger? - klart?


H a r:

1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? -
  Ja.

2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? - Jag gillar inte sånt egentligen, men dem gör det mot min vilja :o

3. Har du syskon? - De bästa flickorna i världen

4. Har du någonsin haft sex med någon? - Ja.

5. Har dina föräldrar ljugit för dig? - Säkert.

6. Har du varit full den här månaden? - Nej.

7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? - Nej, jag gör inte saker jag tycker är tråkigt.

8. Har du borstat tänderna den senaste timmen? - Nej, ska göra det snart.

9. Har du pussat någon som är fyra år äldre? - Pappa<3

10. Har du haft sex med någon som är tre år äldre? - Nej

11. Har du haft sex med mer än tre personer? - Nej!


Kommentarer
Postat av: Emma

Tro det eller ej, men jag har skrivit i min blogg idag! :D hahahahaha

2009-06-02 @ 19:06:51
URL: http://barakjelldahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0