JAG ÄLSKAR DET HÄR!

Åh, bästa dageeeen idag, underbart underbart underbart. Fast alla dagar nu för tiden är "bästa dagar", intressant det där, att jar varje dag blir lika förvånad över hur lycklig jag är :D Har stekit vid poolen hela eftermiddagen, kört gräsklippare, haft picknik med päronen på altan, och snart blir det mera kul. Idag var en sån dag, en catching up-dag, vara hemma UTAN att behöva plugga, okej, matte har jag pluggat, men inget jobbigt iallfall! :)

Tog mycket fina bilder idag, och syster har också tagit en massa bilder från senare tid, ska ta o lägga upp snart. För övrigt kan jag inte vänta tills nästa helg till 25-årsfesten, mm. Och sen veckan efter det ÄR DET SOMMARLOV. Jag faller för den tanken alltså.

En stor blöt kyss till den här dagen och alla bra människor i världen, ni förtjänar det!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0