Leva livet

Jag har insett en sak., en ganska viktig sak.. tror jag. Jag saknar människor, som jag har bestämt mig för att jag klarar mig utan, som jag har planerat att inte bry mig om. Men jag saknar att umgås med alla som jag umgås mindre med idag än förut. Kollade runt på lite bloggar och då slog det mig, fasen vad jag saknar att umgås med folk, verkligen s-a-k-n-a-r. Jag saknar de tillfällen som jag har mått så jäkla bra, och mot min egen vilja saknar jag även de tillfällen då jag mått sådär dåligt, eller jag saknar inte att må dåligt, men jag saknar de jag hade då som jag inte har nu.

Jag kan fortfarande minnas den där gången i slutet av augusti, då allt flöt på så jäkla bra,och jag satt på bussen in till träningen och tänkte "fan va allt är bra". Det var den bästa tiden, den absolut bästa. Men jag måste sluta sakna snart och göra något åt det.

mm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0