Orkar inte blogga, men orkar göra test (a)

Tonåren:
Hur gammal är du?
16 i sommar är min nya grej.
Hur tycker du att du har det hemma?
Hur bra som helst!
Har du bra självförtroende?
Nästan alltid, men alla är vi vell osäkra ibland?
Kan du lita på dig själv?
jodå, men ibland gör man inte som ens vett säger åt en.
Vill du ändra på något i ditt liv?
hm, jag vill gå ut gymnasiet och ge mig ut i vuxenlivet!
Något du vill ändra över din kropp?
Egentligen inte, tycker jag är rätt propertionerlig, så ska jag ändra nått måste det bli en total makover. Men lite längre ben skulle kanske itne sitta fel.
Kan du själv säga att du tycker att du är söt?
nja, eller jo, när jag är riktigt fräknig på sommarn och har nån söt klänning, då kanske ;)

Kärlek:
Har du någon kille?
Nej!
Vill du ha kille?
Jag vet inte, förstår inte riktigt hur jag skulle hinna med sånt.
Ångrat någon kille?
Ångra är dumt.
Hur många har du varit kär i?
kär och kär.. ett par stycken.
Gillar du någon nu?
Nej, singelivet är för tillfället underbart.,
Som heter?
-
Gillar du långa eller korta förhållanden mest? 
Antar långa? 

Vänner:
Har du bra vänner?
Alla mina bra vänner är bra, men sen har jag vänner som är mindre bra men som ändå är vänner (y)
Du tycker om att va med dina vänner?
ja?
Har du många vänner?
Det skulle jag påstå.
Vad heter dom som du litar på mest?
Litar på.. Elvira, Amada, Bella.
Vad heter din/dina allra bästa vän?
- Elvira, Amanda och Elaine.
Vad är bäst tycker du, att ha få bra vänner, eller många som man inte kan lita på till hundra?
Jag kan nog inte lita på någon till hundra och det gör dom inte till dåliga vänner.

Mogenhet:
Har många sagt att du är mogen för din ålder?
Haha, "neeej", ja varje dag.
Har många sagt att du ser äldre ut än vad du är?
borde jag hålla räkningen? många.
Har du fått höfter?
Usch för höftbeen som sticker ut så man inte får på sig jeansen..
Har du kille?
Jag har faktiskt skaffat mig en sen sist frågan kom upp... not!
Du älskar att shoppa?
Om jag äter o dricker nått varannan timme, ja! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0