Paus i plugget!

Snodde denna av bellabusig (a)

Hur gammal var ditt äldsta hångel? Han var nog 3 år äldre?
Hur gammal var ditt yngsta hångel ? Ett år äldre.
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? Jag vet inte vad RIKTIGT kär innbär, men nej, fast jag har tänkt på samma kille i flera veckor 24/7, räknas det?
Vad tycker du om kärlek? Den som får uppleva smärtfri kärlek kan skatta sig lycklig.
Har du flashat/strippat nångång? väldigt odefinierad fråga.
När kramade du någon sist? På showerna gör man inget annat än kramas.
Saknar du någon speciell person? Nääej, fast när jag fått tänka en stund så saknar jag Elaine!
Har du svårt för att bli kär? Jag vet inte vad kärlek ääääääär.
När kysste/hånglade du med någon sist? Rätt länge sen faktiskt, mars, april?
Ångrar du det? Nej!
Är du singel? mm!
När fick du senast en komplimang? Idag, jättesött, en liten tjej sa "du sjunger så hiiimla braa, täÄÄnk om jag kunde det".
Har du hånglat med någon av samma kön? ja, fast bara på skoj (a)


HAR DU NÅGONSIN:


Varit medvetslös: Jepp.
Hånglat med nån riktigt ful: Nej.,
Hånglat med fler än 50 pers: sammanlagt? nej.
Hånglat med fler än 3 pers på en kväll: Nej.
Gjort något riktigt dumt: en människa som inte begår misstag är ingen människa
Gjort något du verkligen ångrar: Mycket, mycket, mycket, senaste året har varit ganska fullt av ångerfyllda moment. Men jag hatar att ångra, usch.

Varit nykter på nyårsafton: jååå
Åkt ambulans: Jaa.
Gjort nåt olagligt: Ja.
Blivit polisanmäld: jag tror det :p fast jag vet inte riktigt, blev inget av det iallafall.
Fått din mamma att gråta: eh,ja
Skämts över dina föräldrar: Mamma ibland ;)
Skämts över dig själv: Ja
Sagt jag älskar dig och menat det: Jag säger inte det så ofta, men när jag väl säger det menar jag det
Tar du droger: Neeejee
Dricker du: Läsk är min passion
Vilka kläder sover du i: trosor, eller trosor och stor tröja.
Varit kär: Är inte helt säker på den känslan alltså
Har du varit kär i någon du inte haft chans på: nej, eller hmm, nej det har jag fasen inte.
Är du ensam nu: Ensam vaken, ja!


SENASTE PERSONEN SOM:


Sov i din säng: haha, elin i somras typ :s
Såg dig gråta: Eva, Amanda, efter allt i söndags.
Fick dig att gråta: En mamma som skällde ut mig :/
Du delade en drink med: Jag har mina för mig själv! :D
Du gick på bio med: Hur länge sen som heeelst, typ Elaine.
Skällde på dig: Amanda säkert.


DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU?


Gråtit: Naej, tror inte det.
Kramat någon: Ja det har jag :)
Pussat någon: Det med.
Köpt någonting: Jepp..
Sjungit?: T.o.m det, för publik :D
Saknat någon? Njaej.


HAR JAG?

Digitalkamera: Jepp.
Telefon på rummet: MObil?
Egen dator: Ja, den här är nog så mycket som min faktiskt :)
Könsjukdom: nej, inte vad jag vet :s men det visade sig ju att typ 30% av alla smittade vet inte om det :s
Husdjur: mmm
Bra kompisar: mmm


Kommentarer
Postat av: elaine

VA? vadå en mamma skällde ut dig? :o Nu måste du berätta här va!

2009-05-14 @ 17:40:13
URL: http://elainebuultjens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0