Prinsen av egypten

Jag har sett för mycket betydelsefulla filmer, för många tankar väcks, för mycket jobbigt. Men fan va gillar mitt liv, jag älskar alla vänner som jag fått lyxen att umgås med hela veckan. Lovisa Widerberg är en av favoriterna, resten av "gänget" också! Bilder från showveckan och tävlingar kommer. Underbar vecka med mindre undernart slut. ♥


Prinsen av egypten - bästa filmen genom tiderna, grät genom hela filmen, gråter genom hela låten.

Imorgon blir det skola, tur att det är en kort vecka.

Kommentarer
Postat av: helena!

Haha, alltså äntligen någon mer som tycker om den här filmen! :D

2009-05-17 @ 22:49:09
Postat av: Amanda

lovisa är verkligen favorit!

2009-05-18 @ 10:08:23
URL: http://aamandaandersson.blogg.se/
Postat av: Amanda

lovisa är verkligen favorit!

2009-05-18 @ 10:08:24
URL: http://aamandaandersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

ÄLSKAR FILMEN! bästa bästa!

2009-05-18 @ 18:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0