Vad är det för en dag?..

Idag fyller min syster år, hela 25 år, och det ska bli jättekul att åka dit ikväll och fira henne. Och ännu roligare att hjälpa henne med hennes 25-årsfest hemma på Väddö nästa vecka, fester är alltid roligt :D

Plugget går fasen riktigt bra nuförtiden, fick MVG på yrkesrollen, engelskaföredraget, svenskaföredraget och nästan på mattenationella. Hur kul som helst. Nu har jag bara ideologierna och eu kvaar, känns jättebra.
 I helgen blir detr bounce igen, OM jag är lycklig. Och fredag var det också nått... men har glömt :o

Nu ska jag försöka plugga lite, sen dra till syster!

Avslutar med en gympabild, mitt i en krokig flickis är jag!
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0